Повернення товару з дефектом тощо

Обов’язково перевіряйте посилку на відділенні пошти або біля поштомату перед тим, як забрати!

Якщо товар приїхав не в ідеальному стані, з пошкодженнями, якщо не вистачає товару/не той товар – відразу зв’яжіться з нами через Інстаграм або за номером телефону +380989921867 та повертайте замовлення назад!

Лише за таких умов ми можемо відправити Вам нову посилку!

Якщо Ви забрали посилку з поштового відділення – претензії щодо стану товарів не приймаються.

Повернення товару

Шановні клієнти, ми дотримуємося законодавства України щодо здійснення повернення товару протягом 14 днів від дати покупки відповідно до “Закону про захист прав споживачів”

Згідно переліку товару, який передбачений законодавством засоби побутової хімії та особистої гігієни поверненню не підлягають.

Практично це обумовлено тим, що неможливо проконтролювати на 100% використання та/або не використання засобів, які повертаються, і як наслідок забезпечення наших клієнтів стовідсотковими оригінальними товарами, якими ніхто не користувався до цього.

В окремих випадках, на певних категоріях товарів, ми можем розглядати можливості повернення, тому просимо Вас дотримуватись рекомендацій наведених нижче:

Обміну чи поверненню підлягають ті товари, які не були у використанні і немає слідів використання, чия упаковка не порушена і зберегла свою цілісність.

Якщо Ви помітили приховані дефекти товару після його використання, будь ласка, зателефонуйте нам за номерами телефонів, вказаних на сайті. 

Примітка: Просимо Вас обов’язково перевіряти товар у присутності кур’єра або у відділенні Укрпошти або у відділенні/поштоматі Нової Пошти під час отримання продукції.